torsdag 25 februari 2010

L'avenir

Jag vet inte hur många långa promenader jag måste gå, hur många steg jag måste ta, innan framtidsfunderingarna börjar snurra saktare inuti mitt huvud. Just nu jobbar hjärnan på helvarv för att komma till ro med vad jag ska göra efter den 15 augusti. Vissa dagar lockar Ryssland, långa tågresor med vänner, thaikryddad mat, bergskedjor och bungalows.. andra dagar är det långa bilresor med stopp i städer fulla med trevliga amerikaner, långa stränder, milkshakes på riktiga diners, grands canyons och en fortsatt brytning av fördomar om det stora landet i väst. Idag är det värme, fina barn, savanner, knappt-fungerande-duschar och framförallt mer franska som lockar söderut en Afrique.

Det krävs nog några fler promenader runt golfbanorna och poloklubbarna för att få ordning på dendärframtiden.

1 kommentar:

Fanny sa...

det är helt fantastiskt när man kommer till insikten att nab faktiskt har ett helt liv som man kan göra vad man vill med. LEV LEV LEV